Sunday 13 April 2014

Exam Mood~~

Assalamualaikum wbt

Dah lama tak ambik exam..tetiba minggu depan dah kena ambik exam..
Aku bukannya tengah ambik master ke apa eh..jangan salah faham..aku nak ambik exam untuk kenaikan pangkat..
*tapi ntah bila la boleh naik pangkat* hehehe

So, minggu ni tengah mood preparation untuk exam lah. So far setakat ni aku tak study apa lagi pun..kat rumah memang la tak boleh nk study langsung! stress dengan anak haku! huhu
Nak study pun kot office jela..

Sebab tu aku respect giler orang yang tengah sambung study and the meanwhile boleh jaga rumah tangga bagai..sangat2 respect hokey! aku rasa diriku tak mampu sampai tahap macam tu! huhu

okey la..kelas dah nk start dah..doakan aku berjaya menjawab semua paper minggu depan ehhh...tq korang!!!

No comments:

Post a Comment